Interjú Till Györggyel – ANIMAL WELFARE forgalmazóval

Mini interjú rovatot indítunk azokkal a munkavállalókkal, vagy munkaadókkal, akik az Incorpora Magyarország programmal karöltve találtak megoldást a vállalkozásuk, a cégük vagy az állásuk kapcsán.

Első interjúalanyunk Till György, aki kutyák és macskák részére forgalmaz humán minőségű étrend-kiegészítőket és hatóanyag koncentrátumokat. Vállalkozását az Incorpora Magyarország program és az Impact Hub Budapest segítségével tudta elkezdeni. Az Animal Welfare termékei online rendelhetők a gazdik széles tömege által megfizethető árakon.

Célja, hogy az étrend-kiegészítők hozzájáruljanak a kutyák és macskák élethosszig tartó jó egészségi állapotához. Vállalkozásához a motivációt saját macskái adták, akiket igyekszik a lehető legjobban táplálni, hogy legalább 20 – 25 éves korukig élhessenek , amit a kémia és biológia iránti rajongása csak segítette.

– Hogyan kerültél kapcsolatba az Incorpora Projekttel?

Az Impact Hub Budapest egyik vezetője, Bedő Beatrix hívta fel rá a figyelmemet és javasolta, hogy induló vállalkozóként mindenképpen vegyek részt a programban.

– És hogyan kerültél kapcsolatba az Impact Hub Budapesttel?

Kezdő vállalkozásként megfizethető, ugyanakkor frekventált helyen lévő, kellemes irodát kerestem. Rögtön láttam, hogy az önálló irodák árfekvése meghaladja az erre szánt keretemet. Így inkább közösségi irodákat kezdtem felkutatni. Többet is megnéztem és mind a frekventált helyszín, mind az iroda felépítése, mind pedig az itt dolgozó emberek mentalitása egyértelművé tette számomra, hogy az Impact Hub a legjobb választás hosszútávra.

– Milyen vállalkozói képzésen voltál és miben nyújtott segítséget számodra?

Az Incorpora vállalkozásfejlesztési képzésén vettem részt. Itt megismertem a Business Modell Canvas fogalmát, ami az első hónapok helyes megtervezését jelenti.

– Honnan jött a vállalkozásod ötlete?

Biológia és kémia iránti rajongásomnak köszönhetően igen kreatív és hatékony módszereket kezdtem „kidolgozni” macskáim jóllétének növelése érdekében. A célom az volt – és továbbra is az –, hogy legalább 20 – 25 éves korukig élhessenek velem egészségben. 2017-től egyre jobban éreztem, hogy mindenképpen ez lesz a helyes irány, az én irányom. Így aztán 2020. elején meghoztam a döntést a cégalapítás mellett.

– Mesélj egy picit a vállalkozásodról, mutasd be nekünk pár mondatban, honnan indultál, és hova tartasz?

Kutyák és macskák részére forgalmazunk humán minőségű étrend-kiegészítőket és hatóanyag koncentrátumokat globális E – kereskedelem  útján, a gazdik széles tömege által megfizethető árakon.

Célunk, hogy termékeinkkel hozzájáruljunk a kutyák és macskák élethosszig tartó jó egészségi állapotához, valamint a gazdik elkerülhető állatorvosi kiadásainak csökkentéséhez.

– Ezelőtt volt már más vállalkozásod?

2009-ben alapítottam egy közhasznú egyesületet egy környezetvédelmi film és a köré épülő rendezvénysorozat megvalósítására. Ám a pályázat, amin elindultunk, nem nyert és utána a tagok érdeklődésének hiányában sajnos „elhalt” a dolog. Ezenkívül voltak egyéb kezdeményezéseim is, de akkor még nem voltam eléggé elkötelezett azok kivitelezése iránt.

– Miért pont a kutyák és cicák?

2012 óta vannak macskáim. Mivel fontos számomra, hogy egészségesek és hosszú életűek legyenek, már a kezdetektől úgy táplálom őket, olyan étrend-kiegészítőket adok nekik rendszeresen, melyek hatásait évek óta tapasztalom rajtuk.

Ugyanakkor ezek alapvetően humán, azaz emberi fogyasztásra előállított étrend-kiegészítők. Innen jött az ötlet, hogy mi lenne, ha ezen termékek kommunikációját és reklámját arra fókuszálnánk, hogy azok állati fogyasztásra is alkalmasak, sőt, hasznosak.

– Hogyan érinti a vállalkozásodat a COVID-19 járvány?

Nemrég kezdtük el hirdetni a termékeket, így az eladásokról még nincs pontos adatom. Az biztos, hogy jelentős az érdeklődés, különösen az eddig befektetett reklámköltséghez képest. Nagyjából május végére lesz értékelhető eladási statisztikánk.

A vírushelyzet kapcsán inkább a munkatársakkal való kommunikáció vált nehézkesebbé. Akármit is mondanak az online kapcsolattartási – akár professzionális – eszközök hatékonyságáról, eredményességéről, ahol és amikor személyes jelenlét lenne szükséges, ott maximum csak halvány pótlékok az online eszközök.

– Ez milyen változtatásokat, lépéseket hozott a működésetekben?

Az egyik változás a mentális oldal: el kell fogadni, le kell nyelni a békát és egyelőre az online felületek adta lehetőségekkel és azok eredményeivel kell megelégedni.

A másik, hogy felismertük a helyzetben rejlő hosszútávú lehetőséget. Ami kezdetben inkább nyűg volt, az „békeidőben” forradalmasítja majd a meglévő üzletmenetünket, illetve hozott teljesen új területet is.

Share Article
TOP